wtorek, 11 lutego 2014

plus



Myślicie, ze miłość to najlepsze uczucie jakie może Was spotkać. Zakochać się w drugiej osobie i być szczęśliwym już do końca swoich dni.
Nie wiem może jestem inna ale dla mnie to najgorsze uczucie. Nie dające normalnie funkcjonować.
Szczególnie jeśli obok miłości pojawia się niepewność.
To wystarcza aby moja głowa wszystkie moje myśli powodowały lawinę.
To wszystko co dzieje się dookoła. Tak bardzo chce wmówić sobie, ze to nie to. Może się pomyliłam. Przecież nie przeszkadza mi gdy go nie ma. Wszystko to cały niepokój pojawia się gdy jest. Każdy dotyk. 
Każda spędzona wspólnie chwila. To wszystko wywołuje uśmiech. Tylko dlaczego nie czuje szczęścia?
Czuje niepokój. Cholerne uczucie, że to wszystko za chwilę zniknie.
Czuje, że cos się psuje. Gdy przestaje istnieć przyjaźń. Po mimo tak wielu wspólnych chwil, których nie przezwaja zwyczajni ludzie. Powinniśmy być przecież wtedy sobie bliżsi. Dlaczego ciągle się oddalamy. Jest dystans, który nie pozwala mi normalnie funkcjonować.
Jesteś w każdej chwili w moich myślach. Nie mogę pozbyć się tego uczucia. Uczucia, ze cos trącę. Cos robie źle. Chciałabym żeby było jak dawniej jednak nie żałuje niczego.
Przecież jeśli jest to wszystko dlaczego nie potrafimy ze sobą normalnie rozmawiać.
Gdy mijamy się co myślimy. Wspominamy to co było?
Chce się uwolnić ale nie potrafię.  Zawsze tego pragnęłam. Bliskości drugiej osoby. Dlaczego to tak bardzo uzależnia. Dlaczego nie potrafimy wyłączyć tego. Pozbyć się tego uczucia. Jesteśmy tylko ludźmi. Nasz organizm. Dlaczego czujemy przecież to tylko impulsy. Reakcje chemiczne, które zachodzą w naszym organizmie.


- Chyba powinienem wezwać ochronę. W mojej garderobie siedzi psychofanka.
- Chciałbyś Styles- powiedziała blondynka.
- Chyba powinienem cos powiedzieć ale nie wiem czy chce na Ciebie nakrzyczeć czy Cie pocałować.
- Jak tam Kendall? Ładna jest.
- Przyjechałaś żeby dowiedzieć się czy z nią jestem?
- Przyjechałam żeby zobaczyć Wasz koncert.
- Tylko dlatego?- Nie odpowiedziała. – I jak podobał Ci się koncert?
- Był okej.
-Dlaczego wróciłaś? Kolejny raz odpowiedziała mi cisza. To powodowało, że krew zaczynała krążyć szybciej. Emily po prostu siedziała i czytała ta cholerna gazetę.
-Myślałem, że jeśli w końcu wrócisz będzie inaczej. Porozmawiamy.
-Rozmowy nie wychodzą nam najlepiej.- lekko się uśmiechnęła
- Jak dla mnie możemy się całować jeśli to wolisz.
- To nie jest zabawne.  Harry jaka ona jest?
-Kto?- Teraz nie rozumiałem. Zastanawiałem się co mam jej powiedzieć na temat Kendall.
- Nasza siostra. – Powiedziała dziewczyna i podała mi telefon. 


~~
Oszalałam. Nie moge juz spac.  Już chyba przestałam zyc w rzeczywistości. Chyba za duzo rzeczy sobie wmówiłam. Chyba zbyt wiele słów źle zinterpretowałam. 
Jesli ktos chce zostać moim psychiatra zapraszam.

11 komentarzy:

  1. AAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
    Będzie jeszcze kiedyś jakiś rozdział?
    *oczka kotka ze Shreka*
    Sophie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały !!! :D
    O boże.. Oni mają siostrę.. ? .. To wcale nie jest dziwne...
    A już myślałam że wróciła do Harrego.. A tu chyba chodzi o siostrę..
    Czekam na next.
    ~ @Roxy_Wachowiak
    ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że będziesz dodawała jeszcze takie plusy. Bo ten jest świetny <3 Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. czy ty siedzisz w mojej głowie, że opisujesz moje uczucia, lepiej, niż ja sama potrafię je określić?
    Kocham Cię Ana ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie by było poczytać jeszcze jakieś plusy. Trochę martwi mnie twoja notka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :)
    W sumie dawno nie komentowałam, ale ostatnio albo nie mam czasu, albo jakoś nie mogę się zebrać... Czytać, czytałam na bieżąco, ale jakoś nie mogłam się przełamać, żeby coś napisać... Po prostu według mnie napisanie, że jest super to trochę za mało a ostatnio jakoś nie wiem co pisać...
    No ale spróbuje sklecić chociaż ze dwa zdania ;)
    Uwielbiam twoje opowiadanie za to, że nie jest oczywiste. Wciąż pozostawiasz wiele zagadek, nad którymi można się zastanowić, stworzyć swój własny scenariusz.
    Epilog był cudowny, tak samo z resztą jak ten plus. To fajny pomysł, że mimo oficjalnego zakończenia wciąż będziesz dodawać takie bonusy :) Bardzo mi się to podoba i czekam na więcej ;)
    Pozdrawiam
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że będzie jeszcze taki plus. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej,śliczny rozdzialik :) <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie spodziewałam się ze coś dodasz, bardzo mile mnie zaskoczyłas!
    Jakbyś chciała hm..nie wiem pogadać czy coś, to możesz spokojnie napisać
    @_JD23

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG !!!!!!!!!!!
    Tyle jestem w stanie ppowiedzieć(w sensie pozytywnym, rzecz jasna) :D

    OdpowiedzUsuń